S-6903
Nowe
Ten produkt nie występuje już w magazynie
PowerBass seria S to dobre rozwiązanie dla każdego, kto poszukuje uniwersalnego zamiennika głośników fabrycznie instalowanych w samochodach. Seria S pasuje niemal do wszystkich samochodów na rynku: amerykańskich, azjatyckich jak i europejskich. I nie tylko ze względu na kompaktowe rozmiary, dzięki którym zmieści się niemal w każdym miejscu na głośniki. Także z tego powodu, że nowa seria S została zaprojektowana tak, by uzyskać możliwie jak najbardziej detaliczne i przyjemne brzmienie oraz wysoki poziom głośności. A to wszystko przy stosunkowo niskiej mocy typowej dla radioodtwarzaczy instalowanych fabrycznie. Głośniki serii S nie obciążają tak słabszych wzmacniaczy jak wiele głośników wysokiej klasy dostępnych na rynku. Tym samym nie wymagają dodatkowego wzmacniacza mocy, co oznacza niższe koszty inwestycji w zestaw audio w samochodzie.
PowerBass serii S to sposób na efektywne wykorzystanie radia fabrycznego i wyraźną poprawę jakości dźwięku w porównaniu z seryjnie instalowanymi głośnikami. A na dodatek: głośniki dostępne w bardzo przystępnej cenie. Zachęcamy do porównania naszych głośników ze sprzętem znacznie droższym. Jakość wykonania, jedwabne kopułki jak w dobrych kosztownych systemach domowych, przystępna cena oraz detaliczne i przyjemne brzmienie: oto pełnia doświadczeń z prawdziwym hi-fi w samochodzie.
Szczególnie polecany.
Zamiennik głośników fabrycznie montowanych w samochodach. Podłączany bezpośrednio do wzmacniacza w radiu. Dla miłośników mocniejszego grania z wyższym poziomem głośności. Nie wymaga dodatkowego wzmacniacza mocy.
Brzmienie.
Soczyste i detaliczne tony wysokie oraz wyraźne i klarowne tony średnie, solidne i dobrze kontrolowane tony niskie.
Perfekcyjny następca każdego głośnika montowanego fabrycznie.
Zaprojektowany do zastąpienia głośników instalowanych fabrycznie, czyli popularnie określanych OEM. Powerbass seria S to doskonałe połączenie: bardzo dobre parametry i brzmienie w wyjątkowo przystępnej cenie. Zestaw koaksjalny jest świetnym rozwiązaniem na niedrogie nagłośnienie całej kabiny: świetnie pasuje do montażu w półce.
Pasuje do samochodów dostępnych na rynku: starszych modeli Seata i Volkswagena. I najczęściej nie trzeba inwestować w dodatkowe pierścienie, by zmieścić głośnik. Ponadto zwykle mieści się pod fabryczną maskownicą: tym samym można uniknąć kosztownych modyfikacji.
[h3]Specyfikacja[/h3]
[h3]Właściwości[/h3]
Głośnik wysokotonowy z jedwabną kopułką, by uzyskać detaliczne i delikatne dla ucha przetwarzanie wyższego zakresu częstotliwości. Na miarę drogich domowych zestawów audio.
Czarne celulozowe dwu warstwowe membrany. Powleczone materiałem przeciw rezonansowym DDC (Dynamic Damping Coating), by uzyskać głębsze basy wolne od zniekształceń.
Podwójnie prasowane zawieszenie z pianki zabezpieczonej przed niekorzystnym działaniem promieniowania UV. Stanowi minimalne obciążenie dla wzmacniacza, dzięki czemu można liczyć na lepszą reakcję głośnika.
Niewielka głębokość montażu. Wyraźne ułatwienie instalacji w wielu samochodach. W wielu przypadkach można nawet uniknąć inwestycji w dodatkowe pierścienie.
Układ magnetyczny EFR dostosowany do efektywniejszej pracy przy niższej mocy wzmacniacza. Świetne rozwiązanie w przypadku podłączania głośników bezpośrednio do radia samochodowego.
Sztywny, masywny kosz stalowy. Powleczony warstwą zabezpieczającą przed wilgocią a w konsekwencji korozją materiału.
Pierścienie głośników wysokotonowych (SEL) zaprojektowano tak, by uzyskać jak najwięcej tonów wysokich w samochodzie.
[h3]Co znajduje się w pudełku?[/h3]