MultiWave 35 Box
Nowe
mata 2-warstwowa Premium 16-36mm do wyciszania boczków drzwi i wnętrza pojazdu (butyl Premium bez alu + pianka dźwiękochłonna WaveFix) - 4szt. 50x38cm, 0.76m2
1 sztuk sprzedanych
MultiWave to dwuwarstwowy bardzo elastyczny materiał wyciszający najwyższej klasy Premium, posiadający jednocześnie właściwości pochłaniające dźwięk (hałas) i tłumiące wibracje podłoża. Został stworzony głównie z myślą o skróceniu czasu montażu bez pogarszania skuteczności działania (dwa materiały, jeden montaż). Składa się z dwóch połączonych fabrycznie materiałów, które są często wspólnie stosowane podczas wyciszania pojazdów. Pierwsza warstwa CTK MultiWave 35 Box to najwyższej klasy samoprzylepna mata butylowo-polimerowa pochłaniająca wibracje podłoża (mata tłumiąca CTK Premium o grubości 1,2 mm bez aluminiowej folii). Drugą warstwę stanowi wysokiej klasy gęsta poliuretanowa pianka dźwiękochłonna z impregnacją lateksową (falista pianka wyciszająca klasy Premium CTK WaveFix 35). Materiał ten łączy w sobie fenomenalną lepkość do podłoża, wysoką elastyczność i niską wagę, dzięki czemu łatwo aplikuje się go na powierzchniach nawet o skomplikowanych kształtach z głębszymi przetłoczeniami. Falista miękka i lekko sprężysta powierzchnia pianki dźwiękochłonnej znakomicie sprawdza się jako amortyzujące drgania uszczelnienie (przekładka) pomiędzy metalowymi elementami nadwozia samochodu, a plastikowymi częściami kabiny. Dzięki impregnacji lateksem maty CTK MultiWave są trwałe oraz odporne na zmienne warunki atmosferyczne i pleśnie. Pianka charakteryzuje się tak zwanym "efektem pamięci kształtu", czyli właściwością powolnego powrotu do pierwotnej postaci po mocnym ściśnięciu. Rozprężając się powoli z niewielką siłą, dokładniej wypełnia szczeliny i wolną przestrzeń pomiędzy dwoma sąsiadującymi elementami nadwozia lub tapicerki (np. pomiędzy blachą drzwi a plastikowym boczkiem drzwiowym). MultiWave jest materiałem nietoksycznym i bezpiecznym dla zdrowia.
Najwyższy poziom wyciszenia wnętrza kabiny pojazdu można osiągnąć jedynie poprzez kompleksowe wygłuszenie (wytłumienie oraz akustyczne odizolowanie i wyciszenie) wszystkich kluczowych elementów nadwozia i wnętrza, montując na te elementy warstwowo (w miarę możliwości i dostępnego miejsca) trzy różne rodzaje najbardziej skutecznych materiałów najwyższej klasy, gdzie każdy z nich posiada inne właściwości akustyczne, działa w innym zakresie częstotliwości i spełnia inną rolę. Są nimi: