Defender
Nowe
elastyczna pasta (masa) na bazie gumy butylowej do wygłuszania podłogi i nadkoli oraz antykorozyjnej ochrony podwozia samochodu - puszka 2,0kg
28 sztuk sprzedanych
CTK Defender Mastic
Elastyczna pasta (masa) na bazie kauczuku butylowego (gumy butylowej) i dodatków bitumicznych przeznaczona do wygłuszania, wyciszania i antykorozyjnego zabezpieczania zewnętrznych elementów nadwozia pojazdu (podłoga, nadkola, progi, itp.). Posiada właściwości pochłaniania dźwięku i tłumienia drgań. Może być również stosowana do wygłuszania zewnętrznych plastikowych nadkoli. Środek należy nakładać pędzlem na suchej, odtłuszczonej oraz oczyszczonej z brudu i rdzy powierzchni. W razie potrzeby, przed użyciem można rozcieńczyć rozpuszczalnikiem. Po wyschnięciu tworzy trwałą, elastyczna i pochłaniającą hałas warstwę ochronną, która jest odporna na udary mechaniczne (np. uderzenia kamieni, żwiru, itp.) oraz oddziaływanie warunków atmosferycznych. Ze względu na silne właściwości penetrujące oraz zapach, środek nie jest zalecany do stosowania wewnątrz kabiny pojazdu, np. do wytłumiania elementów tapicerki lub boczków drzwiowych (może przenikać lub przesiąkać przez szczeliny i mocno zabrudzić materiał obiciowy tapicerki). Przed użyciem, należy dokładnie wymieszać zawartość puszki. W razie potrzeby, można rozcieńczać rozpuszczalnikami do wyrobów ftalowych, olejnych lub bitumicznych (np. benzyna lakowa). Najbardziej odczuwalny efekt wyciszenia hałasu drogowego przedostającego się do kabiny z okolic nadkoli można uzyskać, aplikując pastę Defender na zewnętrzną powierzchnię komór nadkoli (grubość warstwy minimum 2mm), których blacha została wcześniej wytłumiona matami alu-butylowymi charakteryzującymi się najwyższym poziomem redukcji wibracji (np. CTK Dominator 3-4mm, CTK Premium 3-4mm). Dodatkowo, na plastikowe osłony nadkoli należy zaaplikować również 2 rodzaje materiałów wygłuszających, np. maty CTK Premium 2.2-3.0mm + wodoodporną piankę izolującą hałas lub zamiennie, grubszą warstwę pasty CTK Defender, w przypadku "miękkich" tekstylnych osłon nadkoli, do których nie można trwale przykleić maty i pianki. W ten sposób, możliwe jest osiągnięcie redukcji hałasu drogowego w dolnej części kabiny nawet o ok. 1,5-2,5 dB, w zależności od modelu samochodu, ilości, grubości i rodzaju zastosowanych materiałów oraz wpływu innych elementów nadwozia na przedostawanie się hałasu do wnętrza samochodu.
PODSTAWOWE PARAMETRY: