Flex 10
Nowe
wodoodporna, samoklejąca mata ze spienionej gumy do izolacji wnętrza samochodu przed hałasem i temperaturą - grubość 10mm, 1szt. 50x50cm, 0,25m2
Ten produkt nie występuje już w magazynie
2 sztuk sprzedanych
Vibrofiltr Autoshim Flex 10
Samoprzylepna, lekka mata termo-akustyczna na bazie spienionej gumy (kauczuk syntetyczny) z kombinacją zamkniętych komórek o różnej wielkości. Taka struktura wewnętrzna zapewnia wysoki poziom tłumienia i pochłaniania dźwięku oraz bardzo dobre właściwości termoizolacyjne. Miękkie i elastyczne kauczukowe maty piankowe Vibrofiltr Autoshim Flex można łatwo montować na elementach o płaskiej lub nieregularnej powierzchni. Przeznaczone są do stosowania w pojazdach jako izolatory termiczne zapobiegające nadmiernemu nagrzewaniu lub wychładzaniu się wnętrza pojazdu oraz jako skuteczne bariery akustyczne izolujące kabinę od zewnętrznych hałasów mechanicznych (hałas drogowy od kół, od silnika, itp.). Dzięki właściwościom olejo i wodoodpornym, pianki te mają szerokie zastosowanie i mogą być naklejane na większość elementów nadwozia, np. na podłodze, dachu, nadkolach, wewnątrz komory klapy bagażnika oraz wewnątrz komór drzwiowych. Specyficzna struktura oraz odporność na wodę i wilgoć sprawiają, że pianki Autoshim Flex doskonale spisują się pod wykładzinami samochodowymi jako skuteczny materiał blokujący przedostawanie się hałasu drogowego do wnętrza kabiny pojazdu. Mogą być również stosowane na zewnętrznych elementach nadwozia (np. podszybie, nadkola zewnętrzne, maska silnika). W celu uzyskania najlepszego efektu zaleca się zastosowanie razem z samoprzylepnymi matami alu-butylowymi, których zadaniem jest wytłumienie drgań i rezonansów podłoża - piankę termo-akustyczną należy aplikować na metalowe elementy nadwozia, które wcześniej zostały wytłumione alu-butylową matą antywibracyjną. Produkt nie jest zalecany do wyciszania boczków drzwiowych lub powierzchni podobnych elementów tapicerki.
PODSTAWOWE PARAMETRY:
JAK SKUTECZNIE WYCISZYĆ SAMOCHÓD ?
Najwyższy poziom wyciszenia wnętrza kabiny pojazdu można osiągnąć jedynie poprzez kompleksowe wygłuszenie (wytłumienie oraz akustyczne odizolowanie i wyciszenie) wszystkich kluczowych elementów nadwozia i wnętrza, montując na te elementy warstwowo (w miarę możliwości i dostępnego miejsca) trzy różne rodzaje najbardziej skutecznych materiałów najwyższej klasy, gdzie każdy z nich posiada inne właściwości akustyczne, działa w innym zakresie częstotliwości i spełnia inną rolę. Są nimi: