ECO 8
Nowe
bardzo lekka, wodoodporna, samoklejąca mata piankowa do wyciszania i termicznej izolacji wnętrza samochodu - grubość 8m, 1szt. 50x75cm, 0.375m2
Vibrofiltr ECO 8
Samoprzylepna, bardzo lekka mata termo-akustyczna wykonana ze spienionego polietylenu, będąca wydajnym i niedrogim materiałem do termicznej i akustycznej izolacji kabiny samochodu lub obudów maszyn i urządzeń przemysłowych. Maty piankowe Vibrofiltr ECO są elastyczne i łatwe w montażu na powierzchniach o płaskim lub mało skomplikowanym kształcie. Przeznaczone są głównie do stosowania wewnątrz pojazdów, jako bariery termiczne zapobiegające nadmiernemu nagrzewaniu lub wychładzaniu się wnętrza pojazdu oraz jako bardzo skuteczne bariery akustyczne izolujące kabinę od hałasów mechanicznych (hałas drogowy od kół, od silnika, itp.). Dzięki właściwościom olejo i wodoodpornym, pianki te mają szerokie zastosowanie i mogą być naklejane na większość płaskich elementów nadwozia, np na podłodze, dachu, za panelami z tworzyw sztucznych, wewnątrz klapy bagażnika oraz wewnątrz komór drzwiowych. Odporność na wilgoć sprawia, że maty piankowe Vibrofiltr ECO doskonale spisują się pod wykładzinami samochodowymi, jako skuteczny materiał blokujący przenikanie hałasu drogowego do wnętrza kabiny pojazdu. W celu uzyskania najlepszego efektu, zaleca się zastosowanie pianek Vibrofiltr ECO 8mm razem z samoprzylepnymi matami alu-butylowymi, służącymi do wytłumiania drgań i rezonansów podłoża (piankę ECO 8 należy aplikować jako drugą warstwę na metalowe elementy nadwozia, które wcześniej zostały wytłumione alu-butylową matą antywibracyjną). W przypadku wyciszania elementów o ostrych krzywiznach lub mocnych przetłoczeniach, zamiast pianki ECO 8mm, zalecamy stosowanie dwóch warstwy cieńszej, bardziej elastycznej i łatwiej układającej się podczas montażu pianki Vibrofiltr ECO 4mm.
PODSTAWOWE PARAMETRY:
JAK SKUTECZNIE WYCISZYĆ SAMOCHÓD ?
Najwyższy poziom wyciszenia wnętrza kabiny pojazdu można osiągnąć jedynie poprzez kompleksowe wygłuszenie (wytłumienie oraz akustyczne odizolowanie i wyciszenie) wszystkich kluczowych elementów nadwozia i wnętrza, montując na te elementy warstwowo (w miarę możliwości i dostępnego miejsca) trzy różne rodzaje najbardziej skutecznych materiałów najwyższej klasy, gdzie każdy z nich posiada inne właściwości akustyczne, działa w innym zakresie częstotliwości i spełnia inną rolę. Są nimi: