TXN-15D2
Nowe
zaawansowany technicznie głośnik niskotonowy 38cm/15cali do zastosowań SPL - 7500/20000W, cewka 4", 2x2ohm, 93.1dB, neodym 200oz, Xmax 30/60mm
Excursion TXN-15D2
Najbardziej zaawansowany technologicznie samochodowy głośnik niskotonowy (subwoofer) o średnicy 15"/38cm i impedancja 2x2 Ohm z serii TXN (Team eXcursion Neo) niemieckiej marki Excursion. Zaprojektowany do maksymalnie wydajnej pracy głównie w samochodach demonstracyjnych oraz podczas ekstremalnych turniejów i zawodów car audio SPL.
Team eXcursion Neo z naszym 200-uncjowym napędem neodymowym jest zdecydowanie najbardziej nieekonomicznym rozwiązaniem w kategorii subwooferów samochodowych. Niemniej jednak takie wyolbrzymienie mocy i energii wywołuje fascynację, która nie może umknąć uwadze żadnemu prawdziwemu fanowi samochodowego sprzętu Hi-Fi. Każdy producent chciałby mieć w ofercie podobnego flagowca, a każdy entuzjasta car audio chciałby go przynajmniej na żywo zobaczyć i posłuchać, ponieważ prawie każdego kręcą topowe produkty z najbardziej zaawansowaną technologią za bardzo dużo pieniędzy. Podobnie, jak nikt raczej nie zignoruje otwartej komory silnika w Lamborghini. Projektem Excursion TXN odpowiadamy więc na pytanie, które nawiedza nas od lat… „Czy Excursion możesz zrobić coś takiego?” Filozofia Excursion polega na ciągłym podnoszeniu poprzeczki i nieustannym ulepszaniu produktów z każdej półki cenowej oraz na realistycznym oferowaniu ich każdemu konsumentowi. Jeżeli powstał jakiś nowy, nawet wyjątkowo ekskluzywny produkt, to musi być on dostępny w standardowej ofercie, a nie jedynie w gablocie targowej. Zgodnie z hasłem "ALL YOU NEED" (Wszystko, czego potrzebujesz) mamy dla Ciebie w realnej ofercie. Tak więc minęły lata, zanim rozgrzaliśmy się na serio do tego drogiego projektu, którego podobno "nikt nie potrzebuje", ale jednocześnie większość o takim czymś często dyskutuje. Decyzja była tylko jedna - jeśli mamy to zrobić, zróbmy to dobrze. I stało się.
W projekcie Excursion TXN nie chodzi tylko o wrażenia wizualne oraz dołączenie do elitarnego klubu producentów posiadających w ofercie jakiś drogi "neodym". Nasz subwoofer jest czymś więcej, jest znacznie potężniejszy i wydajniejszy dzięki unikalnemu napędowi DOUBLE NEODYM HEART. Trudno jest opisać tę konstrukcję w trzech angielskich słowach, więc przewidując przyszłe pytania wyjaśniamy o co tutaj chodzi. W subwooferach Excursion TXN zastosowano wielordzeniowy napęd DOUBLE HEART z ogromnym wewnętrznym 4-calowym rdzeniem neodymowym oraz kolejnym potężnym wieloczęściowym rdzeniem zewnętrznym składającym się z dziesięciu 2-calowych neodymowych magnesów. Tak duża ilość neodymowych elementów zapewnia potężną siłę napędową dla głośnika, ale też bardzo podnosi jego cenę, ponieważ koszt tego surowca na światowym rynku wzrósł w ostatnim czasie ponad 2 razy. Reszta zastosowanych topowych komponentów, jak 4-calowa cewka USA, stożek membrany z plecionego włókna szklanego, dolne zawieszenie i masywny kosz odlewany z aluminium, także reprezentują najwyższą światową klasę i również są bardzo ważne. Jednak przy kosztach napędu "Double Neodym Heart" nie wpływają już w aż tak dużym stopniu na finalną cenę głośnika. Daj się więc zainspirować tym produktem, pomimo że być może znajduje się on poza Twoim finansowym zasięgiem. Uznaj go za arcydzieło techniczne i symbol statusu wyjątkowego rodzaju oraz pozwól nam wszystkim cieszyć się nim.
PODSTAWOWE DANE TECHNICZNE:
UWAGA!
Pełna wydajność oraz stabilizacja parametrów nowego głośnika będą osiągnięte po ok. 50 godzinach wstępnej eksploatacji z umiarkowanym poziomem głośności. Przez ten czas nie należy obciążać głośnika maksymalnie dopuszczalną mocą, a tym bardziej jej przekraczać, gdyż może to skutkować obniżeniem trwałości, skróceniem żywotności lub nawet trwałym uszkodzeniem jego elementów.